22 آبان 1397
X
   
 
    • دسترسی سریع
    • ماموریت، چشم انداز، ارزش ها و منشور
      بیانیه ماموریت:
      بانک شهر با فعالیت‌های متنوع مالی، پولی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در صنعت بانکداری ایران بوده که در تلاش است در بازار داخلی(سطح کشور) و بین‌المللی حضوری فعال داشته و خدماتی متمایز ارائه دهد. داشتن خدمات متنوع، متمایز و نوآور از ویژگی‌های این بانک خواهد بود که با ارائه مدل‌های کسب و کار بانک، اشخاص حقیقی و حقوقی را در داخل و خارج از کشور پوشش خواهد داد تا مشتری‌مداری در انواع بانکداری‌ها محقق شود و موجبات چابکی و انعطاف‌پذیری برای تعالی سازمانی و انجام فعالیت‌های حرفه‌ای را فراهم کند.
      ما اعتمادآفرینی، خلق‌اندیشی، ‌صداقت‌ و رازداری و امانتداری را از وظایف اصلی خود می‌پنداریم و به داشتن کارکنان فرهیخته، خلاق، صادق و متخصص افتخار می‌کنیم.
      مشتریان را شریک خود و منافع ایشان را منافع خویش می‌پنداریم و بر این اساس با همکاری و هم‌افزایی با مدیریت شهری و سازمان‌های وابسته به آن‌ها ظرفیت‌های توسعه ملی و مسئولیت اجتماعی مشترک را پیگیری می‌کنیم.
      سرآمدی در ارائه خدمات و سرعت‌دهی در هر لحظه و مکان با بهره‌گیری از فنآوری‌اطلاعات و همچنین کاهش هزینه‌های سازمانی را که منافع ذینفعان ما را تامین و سودآوری پایدار را تضمین می‌کند، از اهداف بنیادی بانک می‌دانیم.
      ارتقاء و توانایی سازمان، مدیران، کارکنان در جهت کسب جایگاه برتر در بانک‌های خصوصی هدف دیگری است که بانک برای تحقق آن در تلاش می‌باشد.
      چشم‌انداز:
      1. متعهد و سرآمد در خلق ارزش‌افزوده برای ذینفعان
      2. برتری در بین بانک های خصوصی
      3. پایبندی به اصول و اخلاق حرفه ای بانکی
      4. گسترش فعالیت های ارزی
      5. توسعه و ارائه خدمات مدرن بانکی و طراحی ابزار جدید در ارائه خدمات بانکی
      6. حضور موثر در بازار و شناخت و برآورده شدن نیاز مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن
      7. جذب و حفظ مشتریان
      8. تحقق شعار هر شعبه یک بانک در جهت سودآوری بیشتر
      ارزش ها:
      • متعهد به مبانی بانکداری اسلامی
      • توجه به عزت و کرامت انسانی و شایسته‌سالاری
      • مشتری‌مداری و تقویت چرخه عمر مشتری و سازمان
      • امانتداری‌، رازداری‌، صداقت‌، وفاداری و جلب اعتماد
      • حمایت از پروژه های عمرانی و زیرساختی در جهت رفاه حال شهروندان
      • حمایت از کارآفرینان و تقویت بنگاه های دانش‌بنیان در جهت توسعه ملی و رشد اقتصادی
      • سود‌آوری و حداکثرسازی منافع ذینفعان با کسب شایستگی‌محوری نسبت به رقبا
      • تامین امنیت‌، رفاه‌، سلامت و توانمندی کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی بانک
      • تقویت روحیه مشارکتی و کار تیمی در سازمان
      • تعالی سازمانی و نظم در انجام امور در سطح استانداردهای بانکی
      • خلاقیت‌، یادگیرندگی‌، نوآوری و روز‌آمدی سازمانی
      • برقراری تعامل سازنده و هم‌افزا و پایدار بین سود‌آوری و رشد اقتصادی ملی
      • چابکی و انعطاف‌پذیری در رقابت‌پذیری و توانایی حرفه‌ای
      منشور اخلاقی بانک شهر
      ما کارکنان بانک شهر با ایمان به اراده خالق هستی و با رعایت اصول اخلاقی و با هدف ارائه خدمات پولی و بانکی به مشتریان معزز و جلب رضایت آنان، شعار پایبندی به اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات متمایز به مشتری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و به منظور ارج نهادن به کرامت و شأن والای انسانی و در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان بانک متعهد و ملتزم می شویم:
      1. در نهایت ادب، احترام، تکریم، نزاکت و بردباری نسبت به مشتریان رفتار کرده و از هر گونه تبعیض، کم توجهی و کندی در انجام امور محوله پرهیز کنیم.
      2. با وضعیتی آراسته و پاکیزه در محل کار حاضر و نسبت به رعایت نظم و انضباط، وظیفه شناسی، حضور به موقع در محل کار و ارائه خدمات به مشتریان حتی پس از وقت اداری پایبند باشیم.
      3. در قبال رقبای بانک همواره انصاف را مراعات کرده و با اعتقاد به رقابت سالم از به کارگیری شیوه های غیرحرفه ای و غیر اخلاقی اجتناب می کنیم.
      4. با جدیت، پشتکار وصداقت نسبت به شرح وظایف ابلاغی عمل نموده و ضمن بهره گیری از تکنولوژی با فراگیری آموزش ها و مهارت های مورد نیاز بانک امور مربوط به مشتریان را در نهایت وقت، سرعت و مهارت انجام دهیم.
      5. با رعایت اصول اخلاقی وپایبندی به اخلاق حرفه ای نه تنها به تقاضا، بلکه به نیازهای مشتریان خود توجه ویژه کرده و در راستای افزایش آسایش، رفاه وارزش آفرینی برای ذینفعان خود پایبند می باشیم.
      6. با سعه صدر و گوش دادن مؤثر نسبت به انتقادات نوجه کرده و از پیشنهادها و نظرهای سازنده مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی استفاده کنیم.
      7. فرآیندها و روش های انجام کار را با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی فعالیت ها نظیر کیفیت، سلامت و صحت امور مورد بازنگری مستمر قرار داده و در راستای اصلاح و بهبود آن کوشا باشیم.
      8. با تکیه بر توسعه بانکداری الکترونیکی در صورت موجبات مراجعه حضوری به شعب را حذف و با ارائه خدمات نوین بانکی در راستای تسریع و تسهیل امور مشتریان و سطح استانداردهای جهانی پایبند باشیم.
      9. با ایجاد سیستم ارزشیابی مناسب مبتنی بر از نظر مشتریان معزز، سعی در جلب نظر شما داشته ، چرا که بر این باوریم که مبنای ارزیابی عملکرد ما، نظرات و میزان رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.
      10. اطلاعات مربوط به مشتریان را همانند اندوخته های آنان، امانتی در نزد بانک تلقی کرده و همواره از دسترسی غیر مجاز و غیر قانونی سایر افراد به این موارد جلوگیری می کنیم.