18 آذر 1398
X
   
 
    • طبقه بندی مقالات
    •  
    • فهرست مقاله ها
      بررسی تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر

      بررسی تاثیر توسعه بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع و رضایتمندی مشتریان در بانک شهر

      توسعه وکاربرد فناوری اطلاعات درحوزه‌های مختلف به ویژه درحوزه بانکداری،حاصل قابلیت های فناوری‌های اطلاعاتی است که امروزه در دنیای کسب وکار بااقبال فراوان روبرو شده است.انسان هزاره سوم درتلاش است باشتاب دادن به روند توسعه وکاربری فناوری اطلاعات دربخش های مختلف نظام اجتماعی ازالگوی سنتی فاصله گرفته والگوی جدید متناسب باالزامات عصر اطلاعات ایجاد کند.

      روابط عمومـی ارتبـاطی دوسـویه در فرایند پیام رسـانی

      روابط عمومـی ارتبـاطی دوسـویه در فرایند پیام رسـانی

      محیط کسب و کار طی چند دهه گذشته شاهد آن است که تکنولوژی و صنایع High-Tech وجه افتراق سازمان های موفق و پیشرو بازار هستند با تغییر پارادایم های صنعت و بازار در اواخر سده 20 و فراگیر شدن دسترسی به صنایع زیرساختی و جریان اطلاعات (به لطف جهش چشمگیر صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات)، می توان اظهار نمود تمامی سازمان ها به یک سطح از فناوری و جریان های ...

      نقش بانک‌ها در شرایط کنونی اقتصاد کشور با توجه به چالش‌های موجود

      نقش بانک‌ها در شرایط کنونی اقتصاد کشور با توجه به چالش‌های موجود

      نظام بانکداری کشور در سال‌های گذشته فشارهای بسیار زیادی را متحمل شده است و این نظام در سال ۱۳۹۱ از جمله بخش‌های آسیب‌پذیر اقتصادی است. توجه به این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که هرگونه مشکل و بحران در سیستم بانکی به طور فراگیر و سریع به کل نظام اقتصادی منتقل می‌شود. بنابراین سیاستگذاران و سیاستمداران در تنظیم سیاست‌های پولی و مرتبط با ...

      آشنایی با عوامل اثرگذار بانکداری سبز بر بازار رقابتی بانک‌ها در ایران

      آشنایی با عوامل اثرگذار بانکداری سبز بر بازار رقابتی بانک‌ها در ایران

      با توجه به مشکلات زیست محیطی و تخریب بیش از حد منابع موجود و کمبود منابع و عدم آشنایی و آگاهی کامل با روشهای اجرای بانکداری سبز در بانک‌ها که منجر به افزایش ریسک و احتمال شکست خوردن پروژه‌های بانکها می‌شود، بانکداری سبز مزیت پنهانی دارد که فقط در سطح کلان احساس می‌شود و آن صرفه‌جویی در مصرف کاغذ است. این صرفه جویی از دو بعد قابل بررسی است؛ نخست ...

      بازاریابی مدرن و زبان بدن

      بازاریابی مدرن و زبان بدن

      زبان بدن یعنی همه رفتارها و کردارهای تنانه شما همچون ژست‌ها، حالت‌های صورت، اخم‌ها، پلک‌زدن‌ها، خوردن لب‌ها، تکان‌دادن سر، حرکت گردن شما، لرزش پاها، دست کشیدن به موها، جویدن ناخن‌ها، خیره‌شدن به طرف مقابل، بسته‌شدن بی‌دلیل چشم‌ها، وضعیت دست‌ها و غیره.

      بررسی تاثیرات مولفه های قدرت سازمانی بر تحول سازمان

      بررسی تاثیرات مولفه های قدرت سازمانی بر تحول سازمان

      در عصر حاضر تحول امری اجتناب ناپذیر است و سازمان ها خواسته یا ناخواسته با این امر روبرو هستند ، و بدون شک می توان اینگونه بیان کرد که سازمان هایی که دانسته و اگاهانه با این موضوع برخورد می کنند و همیشه یک گام جلوتر از تغییرات محیط اطراف را با تمام چالش های ان بررسی میکنند موفقتر خواهند بود . اما موانعی شاید ناگزیر همیشه بر سر راه تحول سازمانی وجود ...

      بازاریابی رابطه مند

      بازاریابی رابطه مند

      بسیاری از سازمانها مدعی بکارگیری و پیاده سازی استراتژی‌های مبتنی بر بازاریابی رابطه‌مند هستند ولیکن به وضوح دیده می شود که میزان موفقیت آنان یکسان نیست.

      ارزیابی اثرات ریسک اعتباری و عملیاتی برکارائی بانک ‌های خصوصی‌ در ایران

      ارزیابی اثرات ریسک اعتباری و عملیاتی برکارائی بانک ‌های خصوصی‌ در ایران

      یکی از مهمترین عوامل موثر بر کارایی که به شرایط و ویژگی‌های فعالیت بانک‌ها برمی‌گردد، ریسک است. زیرا بانک‌ها به خاطر ماهیت فعالیت و واسطه‌گری پولی با بیشترین مخاطرات مواجه هستند. ریسک در واقع به زیان بالقوه قابل اندازه‌گیری یک فعالیت گفته می‌شود.

      ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری

      ارزش ویژه برند در صنعت بانکداری

      در سال‌های گذشته، صنعت بانکداری ایران شاهد رقابت فزاینده‌ای میان بانک‌های خصوصی و دولتی، موسسات مالی و اعتباری بوده است.چنین رقابتی از یک طرف نتیجه وضعیت اقتصادی کشور و سیاست‌های مصوب بانکی بوده و از طرف دیگر ماحصل ظهور پدیده‌های چون بانکداری الکترونیک و ایجاد محصولات جدیدی چون اینترنت بانک و همراه بانک و ... می‌باشد که هر یک در جذب و افزایش ...