18 آذر 1398
X
   
 
    • طبقه بندی مقالات
    •  
    • فهرست مقاله ها
      گسترش فرهنگ اندیشیدن؛ مهمترین نیاز سازمان های امروزی

      گسترش فرهنگ اندیشیدن؛ مهمترین نیاز سازمان های امروزی

      عصر ارتباطات و تکنولوژی های ارتباطی» که مهمترین خصوصیت هزاره سوم محسوب می شود، این امکان را برای سازمان های پیشرو و تعالی مدار به وجود آورده است تا بتوانند بسترها و شریان های نوینی را در راستای جذب و مدیریت دیدگاه ها و تفکرات محیطی ایجاد نموده و از دانش به دست آمده در جهت اصلاح نواقص و بهبود مستمر بهره گیرند.

      بررسی رابطه بین متغیرهای حسابداری و بازده سهام در بانک شهر و مقایسه آن با سایر بانکهای کشور

      بررسی رابطه بین متغیرهای حسابداری و بازده سهام در بانک شهر و مقایسه آن با سایر بانکهای کشور

      سرمایه گذاران هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در سهام بانکها ، مجموعه ای متغیر ها و عوامل مالی و غیر مالی را هم زمان در نظر می گیرند . بنابراین باید محیطی مناسب برای سرمایه گذاریهای سالم در بازار فراهم شود که بخش زیادی از آن را حسابداران می توانند تامین کنند . تصمیم گیرندگان با آگاهی از عوامل موثر بر بازده سهام می توانند رفتار قیمت سهام را با ...

      مدیریت ریسک در بانک ها و موسسات مالی

      مدیریت ریسک در بانک ها و موسسات مالی

      ریسک یا خطر به ‌صورت احتمال محقق نشدن پیش بینی های آینده تعریف می شود. به عبارت دیگر ریسک به معنی امکان وقوع یک خسارت و زیان اعم از مالی یا غیرمالی در نتیجه انجام یک فعالیت است. طبق این تعریف، هر عاملی که موجب محقق نشدن پیش بینی‌های آینده گردد تحت عنوان عامل ریسک درنظرگرفته می­شود. احتمال محقق نشدن پیش بینی مالی، ریسک مالی را افزایش می‌دهد و هر ...

      چارچوب ارزیابی سلامت نظام مالی

      چارچوب ارزیابی سلامت نظام مالی

      بجز قسمت مقدمه و تعاریف، این گزارش، تلخیص و ترجمه فصل دوم کتابچه راهنمای ارزیابی بخش مالی می باشد که در قالب فعالیتی مشترک توسط محققان بانک جهانی و صندوق بین المللی پول منتشر گردیده است. گزارش مذکور در 12 فصل به تشریح تفصیلی ابعاد مختلف نظام مالی و نحوه ارزیابی آن پرداخته است. برای دیدن مقاله مذکور بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

      بازاریابی خدمات بانکی در دومین کنفرانس بین المللی کالبد شکافی شد

      بازاریابی خدمات بانکی در دومین کنفرانس بین المللی کالبد شکافی شد

      روابط عمومی بانک شهر- بازاریابی خدمات بانکی در دومین کنفرانس بین المللی کالبد شکافی شد و اساتید وکارشناسان با ارائه مقالات خود به تحلیل آخرین رویکردهای داخلی و بین المللی در این رابطه پرداختند. به گزارش روابط عمومی بانک شهر که خود یکی از شرکت کنندگان و حامیان برگزاری همایش بود، وجه قالب کنفرانس امسال معطوف به رفتار کارکنان و نقش آن در جلب مشتری ...

      نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

      نقش «بازاریابی» در فضای پیچیده رقابتی بانک‌های ایران

      با ظهور بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری از اوایل دهه 80 در شبکه بانکی کشور، مبنایی برای تحولات و تغییرات و حرکت به سمت رقابتی شدن این عرصه حاصل گردید. به‌طوریکه پس از چند سال زمزمه واگذاری سهام تعدادی از بانکهای دولتی نیز به گوش رسید و این بانک‌ها نیز در حال خصوصی شدن می‌باشند. این مطلب به نوعی بیانگر بازدهی بالاتر فعالیت بخش خصوصی می‌باشد و ...